Hot Dog
Lyrics LMFAO

27215
Correct
Save
Cancel
Disco 'Foo!

I work out, everyday (That's right)
"You sexy!" Yeah, that's what they say
I eat right, and stay committed
"You lost 30 pounds!" Yeah, they say I did it

Look
Now, I don't care what you think
I'ma do my thing tonight
I came to dance, came to drink
Livin' that disco life
I burned about a thousands cals
Dancin', movin', shakin', groovin'

So f*ck what my trainer say
I'm finna get a hot dog (A-a-a-a-a-a-after this club)
I'm finna get a hot dog (A-a-a-a-a-a-after this club)
I'm finna get a hot dog (A-a-a-a-a-a-after this club)
I'm finna get a hot dog (A-a-a-a-a-a-after this club)

Street meat! Yeah that's what they call it
And lately I've become a dogaholic (Wha)
Now some vendors be real and some be fakin'
What, you ain't got no bacon?
Now I don't care what you say, I want my money back
You ain't got no onions, got no peppers, and that dog ain't bacon-wrapped
Now to get to right, I gots go and search the boulevard
Cuz 9 to 5, and on the floor, I work too god damn hard

Finna get a hot dog (A-a-a-a-a-a-after this club)
I'm finna get a hot dog (A-a-a-a-a-a-after this club)
I'm finna get a hot dog (A-a-a-a-a-a-after this club)
I'm finna get a hot dog (A-a-a-a-a-a-after this club)

Street meat!

Comments

Appears on